Terug
Gepubliceerd op 24/04/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

ma 14/04/2025 - 09:30 Schepenzaal
  • 1.

    2025_VB_00071 - Notulen van het vast bureau van 7 april 2025. - Keuring

    Goedgekeurd

    De notulen van het vast bureau van 7 april 2025 worden ter goedkeuring voorgelegd.

  • 2.

    2025_VB_00072 - Vaststellen dagorde raad voor maatschappelijk welzijn op 28 april 2025. - Kennisneming

    Goedgekeurd

    Vaststelling van de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn.

  • 3.

    2025_VB_00073 - Bestelbonnen. - Kennisneming

    Goedgekeurd

    Aanvraag bestelbonnen per week. 

  • 4.

    2025_VB_00075 - Aanpassing van de lijst met functies voor toekenning van een provisie voor geringe exploitatie-uitgaven via betaalkaart. - Keuring

    Goedgekeurd

    Bij besluit van het Vast Bureau van 19 november 2018 wordt de mogelijkheid geboden aan bepaalde personeelsleden om een provisie voor geringe exploitatie-uitgaven en online aankopen via oplaadbare betaalkaart in gebruik te nemen. De lijst met functies waarvoor dit kan, wordt aangepast voor deze bestuursperiode.

  • 5.

    2025_VB_00074 - Aanstelling van een deeltijds Medewerker Klantencontactcenter met arbeidsovereenkomst van bepaalde duur vanaf 05-05-2025 tot en met 31-08-2025. - Keuring

    Goedgekeurd

    Binnen team Klantencontactcenter zijn er momenteel 33 uren tijdelijk vacant, door afwezigheden wegens ziekte. In dit kader werden een aantal spontane sollicitanten geraadpleegd, en wordt er voorgesteld om over te gaan tot de aanstelling van een tijdelijk Medewerker Klantencontactcenter (niveau C1-C3), voor bepaalde duur vanaf 05-05-2025 tot en met 31-08-2025, rekening houdend met een wekelijkse arbeidsduur van 25/38ste.

  • 6.

    2025_VB_00076 - Terugkoppeling besluiten van de Algemeen directeur maart 2025. - Kennisneming

    Goedgekeurd

    Terugkoppeling van de besluiten van de Algemeen directeur in kader van delegatie van het dagelijks personeelsbeheer Stad en OCMW Peer voor de maand maart 2025.