De notulen van het vast bureau van 7 april 2025 worden ter goedkeuring voorgelegd.
Vaststelling van de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn.
Aanvraag bestelbonnen per week.
Bij besluit van het Vast Bureau van 19 november 2018 wordt de mogelijkheid geboden aan bepaalde personeelsleden om een provisie voor geringe exploitatie-uitgaven en online aankopen via oplaadbare betaalkaart in gebruik te nemen. De lijst met functies waarvoor dit kan, wordt aangepast voor deze bestuursperiode.
Binnen team Klantencontactcenter zijn er momenteel 33 uren tijdelijk vacant, door afwezigheden wegens ziekte. In dit kader werden een aantal spontane sollicitanten geraadpleegd, en wordt er voorgesteld om over te gaan tot de aanstelling van een tijdelijk Medewerker Klantencontactcenter (niveau C1-C3), voor bepaalde duur vanaf 05-05-2025 tot en met 31-08-2025, rekening houdend met een wekelijkse arbeidsduur van 25/38ste.
Terugkoppeling van de besluiten van de Algemeen directeur in kader van delegatie van het dagelijks personeelsbeheer Stad en OCMW Peer voor de maand maart 2025.